Odpowiedzi na najczęstsze pytania

 

Drodzy Klienci,

Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu obsługiwanym przez nasz sklep klientów, oferujemy obsługę stacjonarną TYLKO po wcześniejszym umówieniu się. W celu umówienia spotkania prosimy o wcześniejszy kontakt z Doradcą Klienta i o ustalenie szczegółów.

+48 734 481 529 (8:00 - 14:00)

+48 577 555 294 (10:00 - 16:00)

Uwaga! Osoby wcześniej nieumówione nie będą obsługiwane.


 

CZAS REALIZACJI, CZAS WYSYŁKI, CZAS REKLAMACJI, DOMÓWIENIE, ZWROTY, REZYGNACJA

  • czas realizacji – czas realizacji zamówienia uzależniony jest od modelu wybranej kuchni. Czas na kuchnie laminowane, akrylowe oraz w imitacji drewna średnio wynosi około 1,5 miesiąca, czas realizacji na meble z frontem lakierowanym (mat lub połysk) wynosi średnio około 2 miesięcy. Maksymalny termin realizacji zamówienia na każdy model z naszej oferty wynosi do 60 dni roboczych, zamawiając u nas meble należy być przygotowanym na ten właśnie termin. Termin może ulec skróceniu, niestety nie mamy możliwości zagwarantowania szybszej realizacji. Na złożone zamówienie ma wpływ bardzo dużo czynników zewnętrznych takich jak zasoby produkcyjne, czas wykonania elementów specjalnych (blat, płyta, fronty lakierowane).

    LAKIER - czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 2,5 miesiąca i uzależniony jest od techniki wykonywania frontów. Szafki składają się z kilkunastu do kilkudziesięciu elementów dlatego ich poprawne wykonanie wymaga czasu. Przy kuchniach lakierowanych skrócenie terminu nie jest możliwe, ponieważ fronty są wykonywane indywidualnie pod każde zamówienie - są one lakierowane w wybranym przez kupującego kolorze. Jest to produkt o wysokiej jakości przez co potrzeba czasu na jego wykonanie.

  • czas wysyłki – czas wysyłki zamówienia to średnio 3-14 dni roboczych w zależności od sposobu transportu. W przypadku wysyłki paletowej/paczkowej czas ten wynosi około 3-5 dni roboczych, w przypadku dostawy firmą przewozową czas realizacji wynosi 5-14 dni roboczych. Nie wszystkie elementy mogą zostać wysłane paczką lub paletą, duży wpływ na to ma wymiar i waga danego elementu.

  • jak dostarczamy meble do klientów – zamówienia wysyłamy firmą przewozową (długie elementy takie jak blaty, płyty, krzesła, stoły, meble pokojowe) lub wysyłką paletową (zestawy kuchenne).

  • czas reklamacji – czas realizacji reklamacji może trwać około 10-60 dni roboczych. Czas ten uzależniony jest od rodzaju uszkodzenia/braku. Aby ten termin skrócić staramy się mieć elementy „ na stanie” by móc szybciej dostarczyć reklamowany element, niestety nie mamy możliwości być przygotowanym na każde zgłoszenie, elementy robione na zamówienie (płyta, blaty, fronty lakierowane) są wykonywane pod konkretne zlecenie i musimy je pozyskać na nowo.

  • domówienie mebli, co wtedy z czasem zamówienia – nie mamy możliwości dołożenia dodatkowych elementów do zlecenia, które jest już w realizacji. Możemy przyjąć zlecenie na dodatkowe elementy na oddzielnym zleceniu będzie się to wiązało z dodatkowym kosztem transportu. Możemy również anulować zlecenie na zamówienie, które jest już w toku realizacji i wprowadzić je na nowo ze zmianami, w takiej opcji czas realizacji zamówienia będzie biegł od nowa od daty wprowadzenia zmiany.

  • zwrot mebli lakierowanych, laminowanych, akrylowych, elementów na zamówienie – elementy wykonywane na specjalne zamówienie – wykonanych zgodnie z preferencjami kupującego nie podlegają zwrotom (takimi elementami są: fronty lakierowane, płyty, blaty, inne elementy dopasowane pod klienta). Można zwrócić takie elementy jak korpusy, fronty laminowane lub akrylowe – zwracające elementy nie mogą być montowane i nie mogą nosić śladów użytkowania. Uwaga! Zwrot za odsyłane pełnowartościowe elementy jest przekazywany na konto po uprzednio sprawdzeniu odsyłanego nam towaru pod względem ilościowym i jakościowym. Koszt transportu zwracanych elementów jest ponoszony przez zwracającego (patrz: procedura zwrotu).

  • rezygnacja z zamówienia – z zamówienia można zrezygnować w każdym momencie, w przypadku wpłacenia zaliczki na elementy wykonywane na zamówienie - nie jest ona zwracana. Można zwrócić takie elementy jak korpusy, fronty laminowane lub akrylowe – zwracające elementy nie mogą być montowane i nie mogą nosić śladów użytkowania.

CZY MOGĘ OBEJRZEĆ NA ŻYWO WASZE MEBLE? GDZIE?

Oczywiście. Meble możesz obejrzeć po wcześniejszym umówieniu się - w naszym skromnym biurze w Rokietnicy (woj. wielkopolskie), przy ulicy Łąkowej 8a.

Chcesz nas odwiedzić? Umów się na spotkanie! Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu obsługiwanym przez nasz sklep klientom oferujemy obsługę stacjonarną tylko po wcześniejszym umówieniu się.* W celu umówienia spotkania prosimy o wcześniejszy kontakt z Doradcą Klienta i ustalenie szczegółów:

Filip: + 48 734 481 529 (Infolinia 8-14)

Paula: + 48 577 555 294 (Infolinia 10-16)

*Osoby wcześniej nieumówione nie będą obsługiwane.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE, ZMIANY W ZAMÓWIENIU PO JEGO ZŁOŻENIU

Zakupu mebli kuchennych można dokonać na 4 różne sposoby:

  • Sposób 1. Złożenia zamówienia poprzez Allegro (firma_kik). Możliwość zakupu mebli na raty dostępna tylko poprzez Allegro.

  • Sposób 2. Skompletowanie swojego zestawu na naszej stronie internetowej kosbel.pl. Będąc na stronie wystarczy kliknąć zakładkę “Pojedyncze szafki kuchenne” i włożyć potrzebne szafki, blaty i akcesoria do koszyka.

  • Sposób 3. Mailowe złożenie zamówienia. Wystarczy wybrać jednego z 3 handlowców. W wiadomości e-mail wypisać wszystkie interesujące Cię szafki kuchenne, ich kolory oraz blaty i akcesoria. 

  • Sposób 4. Złożenie zamówienia w naszym biurze (wcześniej należy się umówić telefonicznie), gdzie mamy wystawione pojedyncze egzemplarze frontów, korpusów oraz blatów. W prosty sposób możemy przekonać się, czy odpowiadają Ci kształty i kolory, które planowałaś/eś zamówić.

PAMIĘTAJ! Nie mamy możliwości dołożenia dodatkowych elementów do zlecenia, które jest już w realizacji. Możemy przyjąć zlecenie na dodatkowe elementy na oddzielnym zleceniu będzie się to wiązało z dodatkowym kosztem transportu. Możemy również anulować zlecenie na zamówienie, które jest już w toku realizacji i wprowadzić je na nowo ze zmianami, w takiej opcji czas realizacji zamówienia będzie biegł od nowa od daty wprowadzenia zmiany.

MONTAŻ I WYMIAROWANIE

W związku z brakiem odpowiedniej kadry w naszej firmie nie oferujemy wymiarowania pomieszczenia oraz montażu zakupionych mebli, nasz sklep głównie opiera się na internetowej sprzedaży modułowych szafek do samodzielnego skręcenia. Do każdej z szafek dołączona jest jasna i przejrzysta instrukcja montażu.


SPOSÓB KONTAKTU Z HANDLOWCEM – WYBIERASZ JEDNEGO – ZOSTAJESZ Z JEDNYM, HANDLOWIEC PROWADZĄCY

Aby przygotowywanie ewentualnego zamówienia przebiegało sprawnie, proponujemy dokonanie wyboru jednego z dostępnych handlowców.

Prowadzenie korespondencji z jedną osobą pomoże w uniknięciu niepotrzebnych nieporozumień lub błędów w zamówieniu. Ponadto ciąg korespondencji ułatwi w szukaniu potrzebnych informacji w trakcie dopracowywania oferty.

CZY MUSZĘ KUPIĆ GOTOWY ZESTAW, CZY SKOMPLETOWAĆ SWÓJ WŁASNY?

Można, a nawet trzeba skompletować swój zestaw, wystarczy wypisać nam w wiadomości jakie szafki chcą Państwo zakupić, chętnie pomożemy w doborze szafek, które idealnie wypełnią Państwa pomieszczenie.

JAKICH INFORMACJI UDZIELIĆ, ABY UZYSKAĆ PEŁNĄ WYCENĘ?

Aby wykonać wycenę, potrzebujemy informacji o pomieszczeniu, w którym będzie montowana kuchnia tj. wymiary ścian, informacje o wnękach, oknach, kominach, drzwiach, informację o odległości przyłączy. Niezbędne są również informację o sprzętach AGD (zlew, zmywarka, piekarnik, pralka, płyta, okap, lodówka) potrzebujemy informacji o ich wymiarach oraz czy są to elementy do zabudowy czy wolnostojące. Jeśli posiadasz wstępny zarys układu kuchni lub inspiracje, również możesz je załączyć. Ważne, żebyśmy wiedzieli jaki efekt chcesz uzyskać. Proszę pamiętać, że nie bierzemy odpowiedzialności za dokładność pomiarów pomieszczenia.


E-MAIL Z WYCENĄ – to nie zamówienie – to oferta

Proszę pamiętać, że wycena przesłana na podany adres mailowy lub wykonana osobiście w biurze nie jest jednoznaczna ze złożeniem zamówienia. Wycena to oferta, która przedstawiana jest kupującemu do zapoznania się, sprawdzenia ilości oraz rodzaju elementów. Wycena staje się zamówieniem dopiero po oficjalnym potwierdzeniu złożenia zamówienia, wtedy zostanie Państwu przekazany indywidualny numer zlecenia. Jeśli nie posiadasz takiego numeru to Twoje zamówienie nie jest jeszcze w realizacji. Średni czas wykonania wyceny to około 1-5 dni roboczych - kwestia dopracowania wszystkich elementów i wprowadzenia ewentualnych poprawek. Wycena, którą przedstawiamy ważna jest 30 dni kalendarzowych, po upłynięciu tego terminu należy na nowo przeliczyć wybrane elementy.


PROJEKT A WIZUALIZACJA 

Nie wykonujemy projektów kuchni a jedynie wizualizacje. Wizualizacja polega na graficznym przedstawieniu układu szafek przesłanego przez klienta. Na naszej stronie znaleźć można karty produktu danej kuchni ze wszystkimi dostępnymi modelami oraz wymiarami szafek. Nie dysponujemy programem w którym klient sam mógłby stworzyć swoją kuchnię. 

Wizualizacja ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

KOLORYSTYKA MEBLI KUCHENNYCH

Ważne! Prosimy pamiętać, że to samo zdjęcie na każdym monitorze będzie wyświetlone w innej kolorystyce. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty bowiem częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem percepcja zakupionych produktów, może być inna niż percepcja zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe może być odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Aby dobrać najbardziej odpowiedni kolor frontu/ów dla siebie prosimy o porównanie ich fizycznie z paletą RAL lub ICA.

CZY MOGĘ KUPIĆ MEBLE NA RATY?

Niestety nie prowadzimy sprzedaży ratalnej. Zamówienie można zakupić na raty w systemie Allegro. Proszę o kupno zestawu zbliżonego do kwoty z wyceny i wybrać sposób płatności raty. Ewentualną różnicę w kwotach można zapłacić przy dostawie.

Ważne. W wiadomości do sprzedającego proszę o wpisanie "zestawienie indywidualne z maila".

JAK DOWIEDZIEĆ SIĘ NA JAKIM ETAPIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Najlepiej kontaktować się z handlowcem, u którego zostało złożone zamówienie. Państwa handlowiec będzie najlepiej wiedział na jakim etapie znajduje się zamówienie. Takie zapytanie można złożyć telefonicznie lub mailowo. Osoba, u której złożyli Państwo zamówienie sprawdzi na jakim etapie jest ono na magazynie. Informację zwrotną otrzymają Państwo w średnio 2-5 dni roboczych. 

Najwcześniejsze informacje o złożonym zamówieniu są możliwe po upłynięciu:

  • w przypadku kuchni laminowanej około 3 tygodni od złożenia zamówienia i/lub wpłacenia zaliczki na konto bankowe.

  • w przypadku kuchni lakierowanej około 6 tygodni od wpłacenia zaliczki na konto bankowe.


CZY MOGĘ NA FAKTURZE MIEĆ INNĄ NAZWĘ NIŻ MEBLE KUCHENNE?

Niestety nie, faktura powiązana jest z dokumentem magazynowym takim jak WZ nie mamy możliwości zmiany pozycji na dokumencie (taka zmiana skutkuje brakiem jasnego przekazu w celu kompletacji zamówienia).

PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE, ZALICZKA, ODBIÓR OSÓB TRZECICH

  • zaliczka - zaliczka wymagana jest na elementy, które wykonywane są na zamówienie według specyfikacji klienta (blaty, płyty, fronty lakierowane) poinformujemy Cię o zaliczce oraz jej kwocie, jeśli będzie wymagana. Wpłacana zaliczka jest bezzwrotna.

  • płatność - płatność wyłącznie gotówką lub przelewem. Płatność przelewem musi być zrealizowana minimum 3 dni przed planowaną wysyłką. Przy wysyłce zamówienia po płatności przelewem pieniądze muszą być zaksięgowane na dzień przed wysyłką zlecenia.

  • odbiór zamówienia przez osoby trzecie - jeśli decydujesz się na zlecenie własnego kuriera po odbiór zamówienia niezbędne jest podanie jego danych takich jak Imię i nazwisko lub nazwa firmy, numer rejestracyjny samochodu. Odbiory osobiste muszą być awizowane minimum na jeden dzień przed planowanym odbiorem. Płatność za odbierane meble jest możliwa tylko gotówką. Osoby, które nie spełnią wyżej wymienionych warunków nie zostaną obsłużone.

    W przypadku odbioru zamówienia przez osoby trzecie obowiązuje sposób płatności przedpłata lub gotówką w dniu odbioru przez osobę podaną nam z imienia i nazwiska oraz numeru rejestracyjnego auta odbierającego towar.

ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA

Meble można odebrać z naszego magazynu osobiście.

Magazyn mieści się w Piaskowie koło Szamotuł, ul. W. Jagiełły 43A. Magazyn czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14.

Odbiory osobiste są wydawane tylko i wyłącznie osobom do tego uprawnionym
tj. posiadającym numer zamówienia lub odpowiednie upoważnienie wydane przez osobę, która złożyła zamówienie.

Jeśli decydujesz się na zlecenie własnego kuriera po odbiór zamówienia niezbędne jest podanie jego danych takich jak Imię i nazwisko lub nazwa firmy, numer rejestracyjny samochodu.

Odbiory osobiste muszą być awizowane minimum na jeden dzień przed planowanym odbiorem.

Płatność za odbierane meble jest możliwa tylko gotówką. Osoby, które nie spełnią wyżej wymienionych warunków nie zostaną obsłużone.


CO DOSTAJE W ZESTAWIE Z SZAFKĄ?

Każda szafka wyposażona jest w elementy niezbędne do jej złożenia.

  • W zestawie z szafką górną otrzymują Państwo kompletną szafkę wiszącą wraz z zawieszkami regulowanymi do jej powieszenia, szafki wyposażone są w małe odcinki listwy montażowej, aby montaż przebiegł sprawniej proponujemy dokupienie listwy montażowej 200 cm - znajdziesz ją w zakładce Akcesoria/Dodatki.

  • W zestawie z szafką dolną otrzymują Państwo kompletną szafkę stojącą wraz z nóżkami oraz cokołem maskującym nóżki, szafki nie są wyposażone w blaty - stanowią one dodatkową ofertę - szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce “ Blaty”. Do szafek stojących warto zakupić uszczelkę pod cokół oraz cokół całkowity w odcinku 200 cm do samodzielnego docięcia. Taki cokół jest bardziej estetyczny,

  • W zestawie ze słupkiem wysokim otrzymują Państwo kompletną szafkę stojącą wraz z nóżkami oraz cokołem maskującym nóżki, szafka do zabudowy lodówki wyposażona jest w kratkę wentylacyjną umieszczoną w cokole.

Do wszystkich szafek warto jest dokupić zestaw scalający, sprawi to że kuchnia będzie bardziej stabilna. Skręcenie szafek ze sobą zapobiegnie powstawaniu ewentualnym przerwom.

CZY MOŻNA U WAS KUPIĆ SPRZĘTY AGD?

Niestety nie, nie posiadamy w ofercie sprzętów AGD, takie elementy należy kupić we własnym zakresie.

PRZERÓBKA MEBLI KUCHENNYCH, SAMODZIELNIE? CZY PRZEZ FIRMĘ?

Na żądanie klienta możemy wykonać drobne przeróbki takie jak szafka o specjalnym wymiarze np. szafka o stojąca o szerokości 28cm*

Wszystkie inne modyfikacje takie jak adaptacje szafki pod okap, zlew, płytę czy pralkę należy wykonać samodzielnie. W miarę naszych możliwości możemy pozyskać niektóre elementy odpłatnie takie jak - sam zawias, front, uchwyt, nóżka, bok szafki.

*opcja nie jest dostępna w każdym modelu - o szczegóły zapytaj sprzedawcę

KATALOG I KARTY PRODUKTU 

Katalog, karta produktu, czy katalog akcesoriów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu prawa i jest publikowany jedynie dla celów informacyjnych. Prowadząc politykę ciągłego rozwoju zastrzegamy sobie prawo do zmian i ulepszeń produktów przedstawionych w katalogu bez uprzedniego powiadamiania. Kolorystyka przedstawiona w katalogu, karcie produktu oraz katalogu akcesoriów może się różnić od rzeczywistej. Zastrzegamy sobie prawo do błędów.

LAKIER, LAMINAT CZY AKRYL? CZYM SIĘ RÓŻNI?

Każdy z wyżej wymienionych frontów jest bardzo dobrej jakości, różnią się one między sobą grubością frontu oraz wykończeniem.

fronty lakierowane mają grubość 19 mm, fronty wykonywane są z płyty MDF, front pokryty jest 3-ma warstwami podkładu oraz 3-ma warstwami lakieru, we frontach lakierowanych jest dostępna największa gama kolorystyczna ponad 200 kolorów! Możesz wybrać odcień idealnie pasujący do Ciebie. Lakier na front nakładany jest natryskowo co za tym idzie nie ma nieestetycznych linii połączeń na krawędziach, drzwi szafki są równomiernie pokryte wybranym przez Ciebie kolorem. Fronty lakierowane ze względu na ich technologię wykonywane są najdłużej, w przypadku frontów lakierowanych jest również ryzyko w innym odcieniu (np. w przypadku domówienia szafki po około 2 tygodniach od zamówienia pierwotnego) Fronty lakierowane dostępne są w wykończeniu w połysku oraz w macie.

fronty laminowane mają grubość 16 mm (nie dotyczy serii MAGNUM/NANCY), fronty wykonywane są z płyty MDF, fronty na krawędziach są lekko zaokrąglone przez co laminat z kolorem jest nakładany w całości bez łączeń. W przypadku frontów laminowanych dysponujemy ściśle określoną gamą kolorystyczną, każda z oferowanych przez nas serii jasno określa jakie kolory są do dyspozycji, z przyczyn technologicznych wykonywania frontu (laminat nakładany jest na płytę pod wysokim ciśnieniem) istnieje ryzyko otrzymania frontu o lekko wygiętej płaszczyźnie  - problem ten może występować w dużych frontach np. drzwi od lodówki. Poprawna regulacja dociągnięć na zawiasach powinna rozwiązać tą sytuację. Fronty laminowane są ekonomicznym rozwiązaniem, świetnie się sprawują w pomieszczeniach “na wynajem” w przypadku zniszczenia mechanicznego frontu można zakupić pojedyncze egzemplarze bez widocznych różnic w kolorystyce. Fronty te są wykonywane masowo co jest ich ogromnym plusem - nie trzeba na nie czekać tak długo jak w przypadku frontów lakierowanych. Fronty laminowane dostępne są w wykończeniu w połysku oraz w macie.

fronty akrylowe mają grubość 18mm, fronty wykonywane są z płyty MDF, akryl nakładany jest na każdą z krawędzi oddzielnie, krawędzie frontu wykończone są obrzeżem HPL z akrylu. Fronty akrylowe dostępne są tylko w połysku na obecną chwilę posiadamy tylko 3 kolory w ofercie. Fronty akrylowe wzbogacone są w jony srebra przez co nie podlegają procesowi utleniania - przez długi czas będą miały piękny kolor oraz dodatkowo wykazują działania antybakteryjne. Powłoka akrylowa jest najbardziej odporna na zarysowania i uderzenia. 

SZUFLADY (rodzaje prowadnic)

  • Blum Metabox - szuflady z częściowym wysuwem, brak wbudowanego cichego domykania, metalowe boki prowadnic, kolor jasny szary (grey), maksymalne obciążenie do 30 kilogramów, solidnie wykonane

Do szuflady METABOX z częściowym wysuwem można zastosować sprawdzoną funkcję BLUMOTION (jest to dodatkowy hamulec do szuflady, który należy dodatkowo zamontować). Niezależnie od prędkości zamykania i ciężaru zawartości, szuflada domknie się cicho i delikatnie. Rozwiązanie jest praktyczne i ekonomiczne.

  • Hettich InnoTech - szuflady z pełnym wysuwem, ciche domykanie wbudowane w prowadnice, metalowe boki prowadnic, kolor ciemny szary (stalowy), maksymalne obciążenie do 30 kilogramów, solidnie wykonane.

Innowacyjny, zindywidualizowany, najwyższej jakości: system szuflad InnoTech przywiązuje szczególną wagę do jakości. Świadczy o tym certyfikat LGA.

  • Home SLIM - szuflady z częściowym wysuwem, ciche domykanie wbudowane w prowadnice, metalowe, cienkościenne boki prowadnic, kolor biały, maksymalne obciążenie do 20 kilogramów, solidnie wykonane.

Dodatkową zaletą prowadnic jest ich niewidoczny sposób montażu. Elementy montażowe ukryte są pod dnem szuflady nadają estetycznego wyglądu meblowi. Obciążone nawet do maksymalnego udźwigu (20 kg) pracują płynnie i poruszają się delikatnie. Tak pojemne szuflady z dużym udźwigiem to bardzo dobre rozwiązanie do kuchni, gdzie pomieścimy wszystkie produkty oraz akcesoria kuchenne np. wkłady do szuflad.

  • Hettich InnoTech Atira - szuflady z pełnym wysuwem, ciche domykanie wbudowane w prowadnice, metalowe boki prowadnic, kolor grafitowy, maksymalne obciążenie do 30 kilogramów, solidnie wykonane.

Doskonały, wyrazisty język formy spotyka się ze sprawdzoną techniką. InnoTech Atira to niepowtarzalny design z charakterem i doskonałe właściwości użytkowe.

UCHWYTY? CZY MOGĘ DOMÓWIĆ INNE?

Każda z szafek wyposażona jest w uchwyt chromowany dostosowany do szerokości szafki (uchwyt typ U) uchwyt jest już wliczony w cenę składową szafki - nie można z niego zrezygnować.

Można dodatkowo dokupić inny uchwyt z naszej oferty (proszę o zapoznanie się z sekcją “akcesoria/dodatki”. Fronty laminowane, akrylowe oraz z drewnopodobne mają wykonane nawiercenia na uchwyt od strony wewnętrznej szafki (nie widać ich na kolorze) nie przeszkadzają one w montowaniu innych uchwytów nawet spoza naszej oferty, natomiast we frontach lakierowanych należy wykonać samodzielnie otwory montażowe pod każdy z uchwytów.

SZAFKI NAROŻNE, WYMIAROWANIE

Jeśli planujesz uzyskać zabudowę kuchni w kształcie L lub U - zacznij wymiarowanie szafek według wymiarów blatów podanych przy szafce narożnej.

W przypadku umieszczania szafek narożnych niezbędne jest zachowanie odpowiednich dystansów aby poprawnie obliczyć szafki.

  • Wymiary D12 90 sam korpus to 84 cm x 84 cm w blacie to 90 cm x 90 cm

  • Wymiary D12R 90  sam korpus to 84 cm x 84 cm w blacie to 90 cm x 90 cm

  • Wymiary D13U sam korpus to 50 cm x 90 cm w blacie AŻ 63 cm x 105 cm

Chętnie pomożemy w wyznaczeniu przestrzeni na te szafki, gdyż dysponujemy szczegółowymi rysunkami i możemy je przesłać drogą mailową - biuro@kosbel.pl

CO TO JEST AVENTOS?

Szafka AVENTOS to szafka z bardzo charakterystycznym systemem otwierania.

W naszej ofercie wyróżniamy dwa systemy:

  • otwieranie Aventos HK w szafkach wiszących o wysokości 36 cm - jest to  ramię unoszące front do góry, system ten jest wyposażony w soft-close, zapobiegnie to gwałtownemu opadnięciu szafki wraz z trzaskiem.

  • otwieranie Aventos HF w szafkach wiszących o wysokości 72 cm - jest to ramię unoszące dwa fronty z charakterystycznym “ załamaniem”. Taki system pozwala na wygodne unoszenie frontów do góry,  system ten jest wyposażony w soft-close, zapobiegnie to gwałtownemu opadnięciu szafki wraz z trzaskiem.

System Aventos HK / HF dostępny jest tylko w szafkach o szerokości 60, 80 oraz 90 cm.

MONTAŻ ZMYWARKI, FRONTU DO ZMYWARKI

W naszej ofercie zmywarka nie ma korpusu, do jej zabudowy służy front montowany do jej drzwiczek. Zmywarkę należy wsunąć pomiędzy meble i zabudować ją zakupionym frontem oraz blatem. Wszystkie elementy niezbędne do przykręcenia drzwi do zmywarki znajdą Państwo w zakupionej zmywarce - każdy z producentów AGD w instrukcji montażu sprzętu wyjaśnia jakie elementy są niezbędne do jego zamocowania.

NIE PROWADZIMY SPRZEDAŻY AGD. Zachęcamy do kontaktu ZE SKLEPEM AGD w sprawie montażu AGD, np. czy jest możliwość montażu danej mikrofalówki lub płyty grzewczej ze sprzedawcą sprzętu AGD, który dysponuje niezbędnymi wymiarami potrzebnymi do aranżacji sprzętu w szafkach.

MONTAŻ KOSZA KARGO

Oferowane przez nas kosze cargo pochodzą od producenta REJS, szczegółowe instrukcje / filmy montażowe można znaleźć na jego kanale YOUTUBE, jest tam pokazany krok po kroku montaż koszy cargo.

COKÓŁ I ELEMENTY DODATKOWE DO DOKUPIENIA

Elementami niezbędnymi do poprawnego montażu szafek są: listwa montażowa, cokół oraz uszczelka pod cokół.

Pełną gamę dodatków znajdziesz w zakładce akcesoria, jeśli nie wiesz jakie elementy dodatkowo należy zakupić lub masz problem z obliczeniem ich ilości - skontaktuj się z nami - chętnie doradzimy na jakie dodatki należy zwrócić uwagę.

CZY LAMINATY (korpusy oraz fronty) MAJĄ SWOJE ODPOWIEDNIKI W PALECIE RAL K7 ORAZ ICA?

Niestety nie, do ich produkcji zostały użyte różne produkty, które nie mają swoich odpowiedników w paletach, możemy pomóc w dobraniu najbardziej zbliżonego odcienia na zasadzie podobieństwa. 

CZY MOGĘ DOSTAĆ PRÓBNIKI FRONTÓW, BLATÓW I PALETY KOLORÓW

Nie mamy możliwości wysłania próbek frontów, blatów oraz uchwytów, czy próbników z kolorami. Wszystkie te próbniki dostępne są do wglądu w naszym biurze. Można umówić się na spotkanie telefonicznie. 

W miarę naszych możliwości możemy przygotować zdjęcie próbnika jeśli go posiadamy*

*ze względu na ogromną ilość kolorów frontów lakierowanych nie mamy wszystkich kolorów na próbniku, w seriach lakierowanych głównie posługujemy się paletami RAL K7 lub ICA.

SZAFKA Z OCIEKACZEM, CZY JEST W OFERCIE?

Niestety nie, nie posiadamy w ofercie szafki z ociekaczem, można zakupić zwykłą szafkę do samodzielnej adaptacji pod ociekacz.

*ociekacz należy zakupić we własnym zakresie.

SZAFKI Z KOSZAMI NA ODPADY:

W naszej ofercie mamy dwie szafki z koszami na odpady:

  • szafka D1D 60 + pojemnik MAXIMA - to szafka o szerokości 60cm z czterema pojemnikami na odpady o pojemnościach 2 x 8L oraz 2 x 18L.Prowadnica montowana jest w około ⅔ wysokości szafki. Prowadnice MAXIMA należy samodzielnie zamontować w korpusie zgodnie z dołączoną instrukcją montażu.

  • Szafka D1ZM/D1ZE 60 to szafka o szerokości 60cm z prowadnicą montowaną na spodzie szafki. Do tej szafki można dodatkowo zakupić pojemniki PRAKTIKO. Są to dwa pojemniki na odpady o pojemnościach 2 x 18L. 

  • dodatkowo w naszej ofercie można zakupić pojemniki na odpady JC 601/602, są to kosze, które można zamontować np. w połowie szafki D8Z 80, minimalna szafka w jakiej można je umieścić to szafka D1D 40.

CZY MOGĘ ZABUDOWAĆ KUCHNIĘ DO SUFITU?

Wszystko zależy od wymiarów pomieszczenia (od jego wysokości) w naszej ofercie posiadamy gamę mebli modułowych, z których można stworzyć swój zestaw. Jeśli wymiar pozwoli możemy wykonać zabudowę do sufitu. Najlepiej skontaktować się z handlowcem w tej sprawie aby omówić możliwość wykonania takiej zabudowy.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ SAME FRONTY?

Tak, można zamówić u nas tylko fronty (lakier, laminat, akryl) – pojedyncze fronty nie znajdują się w naszym sklepie, lecz można złożyć na nie zamówienie mailowe.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ SAME KORPUSY?

Tak, można zamówić u nas tylko korpusy – pojedyncze korpusy nie znajdują się w naszym sklepie, lecz można złożyć na nie zamówienie mailowe.

JAK USUNĄĆ NAKLEJKI Z WEWNĘTRZNEJ CZĘŚCI FRONTU?

FILM INSTRUKTAŻOWY - KLIKNIJ TUTAJ

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl