Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania:

1. Jak mogę dokonać zakupu zestawu mebli kuchennych?

Zakupu mebli kuchennych można dokonać na 4 różne sposoby. Sposobem numer jeden jest możliwość złożenia zamówienia poprzez Allegro (firma_kik). Sposobem numer dwa jest opcja skompletowania swojego zestawu na naszej stronie internetowej kosbel.pl. Następną opcją jest mailowe złożenie zamówienia. Wystarczy wypisać do jednego z naszych handlowców wszystkie interesujące Cię szafki kuchenne, ich kolory oraz blaty i akcesoria. Ostatnim sposobem na złożenie zamówienia jest przyjazd do naszego biura, gdzie mamy wystawione pojedyncze egzemplarze frontów, korpusów oraz blatów. W prosty sposób możemy przekonać się, czy odpowiadają nam kształty i kolory, które planowałeś zamówić.

 

1A. Czy wykonujemy pomiary, projekt i czy montujemy meble kuchenne?

Niestety nie wykonujemy pomiarów u klienta, nie projektujemy kuchni - to zostawiamy projektantom/architektom, którzy znają się na tym najlepiej. Pamiętaj jednak, że nasi handlowcy mogą zwizualizować kuchnię według Twojego własnego pomysłu. Usługa wyceny oraz wizualizacji jest bezpłatna. Nie montujemy mebli - należy to zrobić we własnym zakresie. Montaż nie jest skomplikowany.

 

2. Ile będę czekać na zamówione meble i dlaczego tak długo?

Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 2,5 miesiąca i uzależniony jest od techniki wykonywania frontów. Szafki składają się z kilkunastu do kilkudziesięciu elementów dlatego ich poprawne wykonanie wymaga czasu. Przy kuchniach lakierowanych skrócenie terminu nie jest możliwe, ponieważ fronty są wykonywane indywidualnie pod każde zamówienie - są one lakierowane w wybranym przez kupującego kolorze. Jest to produkt o wysokiej jakości przez co potrzeba czasu na jego wykonanie.

3. Czy cena dotyczy zestawu widocznego na zdjęciu głównym?

Nie, cena dotyczy zestawu podstawowego składającego się z 7 szafek wymienionych w treści ogłoszenia. Na dole każdego ogłoszenia wymienione są wszystkie szafki z danej kuchni, z których można skompletować swój zestaw, nie ma potrzeby kupowania zestawu podstawowego.

 

4. Czy mogę złożyć zamówienie na meble kuchenne przez telefon?

Niestety nie, ze względu na złożoność szafek oraz ich duży wybór – szafki różnią się często jednym znakiem w symbolu – preferujemy kontakt mailowy, taki sposób komunikacji jest najprostszy i przede wszystkim trwały – w każdym momencie możesz do niego wrócić.

 

5. Czy mogę zapłacić za meble przy odbiorze?

Przy większości zamówień wymagana jest zaliczka na poczet realizacji zamówienia elementów wykonywanych na zamówienie według specyfikacji klienta (blaty, płyty, fronty lakierowane) reszta kwoty może zostać opłacona przy dostawie mebli.

6. Gdzie mogę zobaczyć blaty i w jakich wymiarach mogę je zamówić?

Blaty i ich dekory możesz obejrzeć na naszej stronie internetowej w kategorii „Blaty kuchenne”.

Blaty najlepiej jest zamówić mailowo. Wystarczy, że wyślesz nam odręcznie wykonany szkic z ustawieniem szafek dolnych, oraz wymiarami pomieszczenia. Policzymy prawidłowe odcinki blatów na szafki za Ciebie, a przy okazji sprawdzimy, czy szafki, które zostały wybrane zmieszczą się w pomieszczeniu. Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z jednym z naszych handlowców.


7. Czym różnią się od siebie szafki z szufladami Blum / Hettich / Slim?

Różnią się one zastosowanymi prowadnicami.

Szuflady z prowadnicami w systemie BLUM nie posiada systemu soft close (cichego domykania) oraz pełnego wysuwu (w szafce zostaje nam około 5-6 cm szuflady) do tej szafki za dodatkową opłatą można zakupić hamulce do samodzielnego montażu. Po zamontowaniu odpowiednich hamulców szafka zostanie w pełni wyciszona i nie będzie słychać hałasu związanego z zamykaniem szuflad.

Szuflady w systemie HETTICH mają już wbudowany system soft close (ciche domykanie) oraz są szufladami pełnego wysuwu. Są wygodne i pracują bardzo cicho. Kolor prowadnic: ciemny szary.

Szafka z prowadnicami w systemie SLIM posiada system soft close (cichego domykania) lecz nie posiada pełnego wysuwu (w szafce zostaje nam około 5-6 cm szuflady). System pracuje bardzo cicho. Kolor prowadnic: biały.

8. Co to znaczy, gdy szafka posiada symbol AVENTOS?

W ofercie posiadamy dwa rodzaje szafek w systemie AVENTOS.

Szafki o wysokości 36 cm wyposażone są w specjalny podnośnik BLUM, dzięki któremu otworzymy szafkę. Dodatkowo system ten jest wyposażony w soft close (ciche domykanie), system AVENTOS HK jest trwalszym rozwiązaniem niż standardowy podnośnik gazowy.

System AVENTOS dostępny jest również w szafkach o wysokości 72 cm. W tych szafkach zostało zastosowane specjalne ramię unoszące drzwi. Przy otwieraniu szafki widzimy charakterystyczne ”łamanie frontów” - za jednym pociągnięciem za uchwyt otwiera nam się cała szafka. System ten również wyposażony jest w soft close (ciche domykanie).

9. Jak poprawnie ustalić wymiary szafki narożnej, prostej D13U?

Ważne aby w wymierzaniu miejsca na szafki narożne uwzględnić wymiar szafki z blatem, wtedy masz gwarancję, że wszystko się zmieści. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy układ zmieści się w pomieszczeniu - napisz do nas, chętnie pomożemy.

Poniżej rysunek poglądowy:

 

10. Czy mogę otrzymać próbki frontów kuchennych?

Niestety nie, nie posiadamy próbek frontów, które możemy wysłać do klienta, możemy zaproponować wykonanie zdjęcia w lepszej rozdzielczości i wysłanie na podany adres e-mail.

 

11. Czy na zamówione meble wymagana jest zaliczka?

Tak, zaliczka wymagana jest na elementy, które wykonywane są na zamówienie według specyfikacji klienta (blaty, płyty, fronty lakierowane) poinformujemy Cię o zaliczce oraz jej kwocie, jeśli będzie wymagana.

 

12. Czy mogę i gdzie mogę przyjechać obejrzeć meble?

Oczywiście. Meble możesz obejrzeć po wcześniejszym umówieniu się - w naszym skromnym biurze w Rokietnicy (woj. wielkopolskie), przy ulicy Łąkowej 8a. Jesteśmy otwarci od godziny 8:00 do godziny 18:00 od poniedziałku do piątku. Magazyn natomiast jest otwarty do godziny 15:00.

 

13. Jak i kiedy mogę zwrócić meble i kto ponosi koszty ich zwrotu?

Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od ich otrzymania bez podawania powodu. Ważne aby zwracane elementy nie nosiły śladów użytkowania i/lub montażu. Elementy jakie nie podlegają zwrotowi to te wykonywane na zamówienie klienta (blaty, płyty, fronty lakierowane).

 

14. Jakich informacji udzielić, aby uzyskać pełną wycenę?

Aby wykonać wycenę, potrzebujemy informacji o pomieszczeniu, w którym będzie montowana kuchnia tj. wymiary, informacje o wnękach, oknach, kominach, drzwiach, informację o odległości przyłączy. Niezbędne są również informację o sprzętach AGD (zlew, zmywarka, piekarnik, pralka, płyta, okap, lodówka) potrzebujemy informacji o ich wymiarach oraz czy są to elementy do zabudowy czy wolnostojące. Jeśli posiadasz wstępny zarys układu kuchni lub inspiracje, również możesz je załączyć. Ważne, żebyśmy wiedzieli jaki efekt chcesz uzyskać.

15. Jak usunąć naklejki z wewnętrznej części frontu?

FILM INSTRUKTAŻOWY - KLIKNIJ TUTAJ

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl